Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Kerstin Stener - 8 oktober 2008 08:06

I helgen hade vi besök av en gossig liten kille.Sune har satt ut fågelbordet efter begäran av vår lilla tiggande talgoxe.Jaa, vi har en talgoxe som kommer och knackar på fönsterblecket när det är slut på maten på fågelborde. Han har gjort så i flera år nu, jättekul, men konstigt.Men Martin, vem är det? JO vi har en söt ekorre som vill dela maten med fåglarna.Oscar o jag satt i fönstret i lördags och tittade på honom och funderade över vad han kunde heta.Jag föreslog att Kurre kanske var bra, men Oscar tvekade. Han heter Martin sa Oscar bestämmt, ja så nu har vi en ekorre som heter Martin.

Annars händer inte så mycket här nu. Jag är långledig och borde sitta och sy på dagarna, men har visst blivit lat. Kanske ska prova tipset med sallad under fötterna när jag lägger mig ikväll.

Idag skall våran gröna gamla pärla besiktigas, den har nog inte körts många meter efter förra besiktningen och då var det inga anmärkningar på den.Hoppas det går bra nu också.

Sjååtek

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards