Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

Lyckovätten

Av Kerstin Stener - 23 mars 2009 22:20

Jag har köpt en liten lyckovätte, det är i form av ett örhänge.Jag hade den på mig i natt när jag jobbade( brukar inte ha det ) och jag vill tro att det var den som räddade mig ifrån två incidenter som hände.Först höll jag på att köra på 3 rådjur,jaa 3stycken hoppade upp på vägen mitt framför bilen när jag var ute i Ytterberg. Turligt nog körde jag inte fort, så det gick bra.När jag skulle åka hem från Älvros var jag milimeter från att krocka.Kommer en bil från Ljusdalshållet och ska svänga till Sveg,själv kommer jag och kör mot Sveg. Bilen från Ljusdal kommer för fort och kan inte stanna utan kör ut mitt framför mig,på något vis lyckas han räta in bilen på vänstersidan av vägen så jag tar mig förbi helskinnad. Allt går så fort,  men fasiken så mycket man hinner tänka. Var ganska skakis när jag kom tillbaka till servichuset.

Nu är jag långledig, 9 nätter, har så mycke planer på en massa grejer jag vill fixa o dona. Ska ju ha utförsäljning och loppis på Folkan på lördag.

har massor med " grejer " som ska gås igenom och märkas till det också.

Om du läser detta och har möjlighet så kom dit och fynda. Jag hoppas det är många som hyrt in sig där, så det blir lite att fynda runt i. Jag ska ju inte köpa något, tror ja, utan bara sälja.Kristina får väl påminna mig, tack snälla för att du vill hjälpa mig. Nog för ikväll är läggdags hos Steners.

Sjååtek







 

 
 
Maria

Maria

24 mars 2009 11:06

Men usch va hemskt! :( Vilken tur att du klarade dig helskinnad hem tillslut!! Jag hoppas iaf att loppisen blir bra! Vill också fynda! :p kram kram

http://mariapalomamia.blogg.se

 
Pär

Pär

24 mars 2009 11:13

det där lät inge vidare, tur att du kör så försiktigt själv. Man får hoppas att andra som är ute på vägarna också gör det.
Kram på er!
Hoppas loppisen går bra

http://stenaldo.blogg.se

 
Majsan

Majsan

25 mars 2009 07:50

Ne fy!! Ta inte av dig vetten!! Skönt med långledigt. Lycka till på lördag!

http://style.dinturiel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin Stener - 27 april 2011 09:30

Jaa, faktiskt. Har fått en fråga, men stod bara idiot. Har jag retat någon, eller? Har haft en underbar påsk. Alla mina kära har varit här. Mina älskade barnbarn med föräldrar var här en vecka. Det är lycka. Vaknade mitt i natten av att jag fick en...

Av Kerstin Stener - 23 juni 2010 22:47

Det ska visst vara sommar nu. Men jag tycker inte det känns så ingen speciell sommarvärme. Annars är det ju sommar för våra "sommarbarn" har anlänt.Dom har snart varit här i 2 veckor och tiden bara försvinner. Igår var vi på Dollars och handlade vatt...

Av Kerstin Stener - 13 april 2010 21:29

Det har gått väldigt lång tid sedan jag bloggade sist.Det blev iallafall midsommarstånga.Just nu längtar jag till sommaren och få rå om två av våra barnbarn igen. Börjar bli tradition att ha dom här på sommaren, underbart. Annars vad har hänt sen s...

Av Kerstin Stener - 18 juni 2009 22:07

Det är inte lätt att fatta dethär med midsommar, mormor har nog inte förklarat så bra, pratat om att dansa kring midsommarstången.Khioni tyckte inte det verkade så kul så hon vill inte midsommarstånga.Ja, en hel del har vi hunnit med.I tisdags styrde...

Av Kerstin Stener - 15 juni 2009 20:55

Ja så har vi varit till Malmö en sväng.Åkte tidigt i torsdagsmorse (03.00) och kom hem igårkvall.Våra barnbarn åkte  med hit, helt fantastiska ungar (41/2 och 6 år) sitter i bilen i 13 timmar och inte en enda sur min. Inget tjat och inget bråk, jag ä...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards