Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

En liten dröm har gått i uppfyllelse

Av Kerstin Stener - 26 januari 2009 17:28

Ja faktiskt. Jag har alltid velat pröva på bowling och i lördags var det dax(tack Olov). Olov hade beställt tid i Vemdalen så vi åkte dit alla7.Hur kul som helst,faktiskt ännu roligare än jag tänkt mig.Måste dit igen.Pär var duktigast, jag tvåa och Olov trea.En sak var lite konstigt,Sune klarade inte av att spela så Pår spelade för honom,men då gick klotet inte lika bra, så han förlorade mot oss andra 3.Jag spelade tillsammans med Oscar men det gick inte heller så jättebra men Oscar var duktig, vinner säkert över mig nästa gång.

När vi åkte tillbaka till Sveg hade det börjat snöa riktigt rejält, fick köra på halvljus nästan hela vägen.När vi kom hem lagade Olov en jättegod middag till oss alla.Vi tjuvstartade firandet av hans födelsedag(fyller idag) men jag missade att bjuda på tårta, så vi samlades igen i söndags och åt middag tillsammansm och då blev det tårta till efterrätt.Saknar skåningarna jättemycket när vi samlas såhär.

Sjååtek

 
 
Ingen bild

Pär

27 januari 2009 09:29

Bowla har vi inte gjort för sista gången... visst var det roligt.

 
Ingen bild

big mama

27 januari 2009 10:16

Hörredu bäste kusin kom hit så vi kan ta med "gamlingarna" och ta en match i Vemdalen, skulle vara kul.

 
Majsan

Majsan

27 januari 2009 10:42

Det lät som ni hade en superkul dag :) Bowling är jätteroligt ju! Saknar er också!!

http://style.dinturiel.se

 
Maria

Maria

28 januari 2009 11:04

Du var ju en riktigt hejjare på bowling Kerstin! Det får vi ta och göra igen! :) Kram

http://mariapalomamia.blogg.se

 
Ingen bild

bäste kusin

2 februari 2009 17:07

Skulle ju va lite så där o loosa mot både päron o gluttfolk men varför inte! Goda ideèr ska prisas så man vet aldrig. Pax för Päri mitt lag!! och Oskar förståss de va min kille de!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin Stener - 27 april 2011 09:30

Jaa, faktiskt. Har fått en fråga, men stod bara idiot. Har jag retat någon, eller? Har haft en underbar påsk. Alla mina kära har varit här. Mina älskade barnbarn med föräldrar var här en vecka. Det är lycka. Vaknade mitt i natten av att jag fick en...

Av Kerstin Stener - 23 juni 2010 22:47

Det ska visst vara sommar nu. Men jag tycker inte det känns så ingen speciell sommarvärme. Annars är det ju sommar för våra "sommarbarn" har anlänt.Dom har snart varit här i 2 veckor och tiden bara försvinner. Igår var vi på Dollars och handlade vatt...

Av Kerstin Stener - 13 april 2010 21:29

Det har gått väldigt lång tid sedan jag bloggade sist.Det blev iallafall midsommarstånga.Just nu längtar jag till sommaren och få rå om två av våra barnbarn igen. Börjar bli tradition att ha dom här på sommaren, underbart. Annars vad har hänt sen s...

Av Kerstin Stener - 18 juni 2009 22:07

Det är inte lätt att fatta dethär med midsommar, mormor har nog inte förklarat så bra, pratat om att dansa kring midsommarstången.Khioni tyckte inte det verkade så kul så hon vill inte midsommarstånga.Ja, en hel del har vi hunnit med.I tisdags styrde...

Av Kerstin Stener - 15 juni 2009 20:55

Ja så har vi varit till Malmö en sväng.Åkte tidigt i torsdagsmorse (03.00) och kom hem igårkvall.Våra barnbarn åkte  med hit, helt fantastiska ungar (41/2 och 6 år) sitter i bilen i 13 timmar och inte en enda sur min. Inget tjat och inget bråk, jag ä...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards