Alla inlägg den 15 september 2008

Av Kerstin Stener - 15 september 2008 20:26

Äntligen måndag!Älskar dig och hatar dig på samma gång.Älskar denna måndag då jag går på långledigt( 9 nätter ledigt), hatar denna måndag då jag går som en sombi och inte vill göra nånting.Har bara sovit 3timmar idag, vill ju vända tillbaka dygnet så fort som möjligt efter mina jobbarnätter.Imorgon blir det till att sitta och sy hela dagen, ligger efter igen eftersom det inte blev något sytt förra veckan. Mår så himla bra när jag får sitta framför min symaskin.

Har varit på Dollar en sväng idag så nu har Sune kakor igen.Tagit en liten promenad och naturligtvis varit på Foto & Fritid och kollat utförsäljningen.Hittade väl lite smågrejer förstås.

Höjdpunkten idag var att prata i telefonen med mina underbara barnbarn, oooooohhh vad jag saknar dom, men har ju turen att mina stora killar tittar in varje dag.Älskar er alla 3 och är så stolt och glad över att ni hittat partners som ni är lyckliga tillsammans med, jättegulliga tjejer en liten go kille och en tokig dansk.Vad kan man mer önska sig?

Sjååtek                          

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards